Posledná epizóda

CH Podcast #GamesCom Špeciál - Prvý deň, Opening Night Live

23. August 2023

V dnešnej epizóde nahrávanej v bojových podmienkach hotelovej izby vám Lukáš a Marek porozprávajú o tom, ako vyzerá developerská konferencia či rozostavané výstavisko v Kolíne.

A taktiež preberú to najzaujímavejšie z Opening Night Live, ktoré bolo doslova prepchaté skvelými hrami.

The Matrix Awakens je asi prvá hra na nerozoznanie od reality

Je neuveriteľné, čo dokáže Unreal Engine 5.

Profilový obrázok autora článku - Lukáš Kanik Lukáš Kanik
The Matrix Awakens

A je to tu. Skutočne fotorealistická hra na nerozoznanie od reality. Taký je The Matrix Awakens - Unreal Engine 5 Experience. Síce je to len krátke demo, no zahrať si ho môžete na PlayStation 5 a Xbox Series X takže je to "hrateľné." Stačí si ho stiahnuť z PlayStation Store alebo Xbox Store.

Epic Games na The Game Awards predstavil digitálne podoby hercov Keanu Reevesa aj Carrie-Anne Moss, hlavných hrdinov Matrixu. Ich digitálne podoby sú fotorealistické a bežný človek nedokáže rozoznať, že ide o postavy v engine hry.

Samotné mesto vyrazilo dych ešte viac. Na jeho nasvietenie počas dňa slúži len slnko, obloha a materiály, ktoré odrážajú svetlo. Unreal Engine 5 vďaka technológii Lumen dokáže realisticky nasvietiť scénu a to aj takú, ktorá je zložená z miliárd polygónov.

Však posúďte sami, je to niečo neskutočné.

Titulný obrázok Youtube videa s názvom The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience

The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience

Pár zaujímavostí o tomto tech deme:

  • Mesto má rozmery 4,138 a 4,968 kilometrov
  • Povrch mesta zaberá 15 kilometrov štvorcových
  • V meste je 260 kilometrov ciest
  • 512 kilometrov chodníkov
  • 1248 križovatiek
  • 45073 zaparkovaných áut, z ktorých je 38146 ovládateľných a dajú sa rozbiť
  • Na ceste sa pohybuje 17-tisíc simulovaných vozidiel
  • Mesto obsahuje 7000 budov
  • 27848 lámp
  • 12422 poklopov kanalizácie
  • Celé demo obsahuje 10 miliónov jedinečných a skopírovaných assetov
  • 35-tisíc Metahuman obyvateľov
  • Každá z budov je vytvorená z tisícky assetov, každý asset môže mať až 1 milión polygónov, takže len na budovách je niekoľko miliárd polygónov

Páči sa ti článok? Podpor nás na Patreone. Ďakujeme.

Profilový obrázok autora článku - Lukáš Kanik

Lukáš Kanik

Šéfredaktor webu Centrumher.eu, fanúšik Half-Life, Mass Effect a Witcher univerza

Zobraziť komentáre (0)

Komentáre

Na pridávanie komentárov musíš byť prihlásený

Súvisiace články

Titulný obrázok pre článok s nadpisom Nové screenshoty zo STALKER 2 dokazujú, že ide o zatiaľ najkrajšiu Unreal Engine 5 hru doteraz

Nové screenshoty zo STALKER 2 dokazujú, že ide o zatiaľ najkrajšiu Unreal Engine 5 hru doteraz

Vyzerá to brutálne, ale potiahnu nám to kompy?

Titulný obrázok pre článok s nadpisom Unreal Engine 5 odprezentoval svoju všestrannosť počas Future Games Show

Unreal Engine 5 odprezentoval svoju všestrannosť počas Future Games Show

Epic nechýbal na Future Games Show, ukázal kompiláciu projektov využívajúcu Unreal Engine 5

Titulný obrázok pre článok s nadpisom Epic bližšie odprezentoval svoj Unreal Engine 5.2, odstrelí vám z toho dekel!

Epic bližšie odprezentoval svoj Unreal Engine 5.2, odstrelí vám z toho dekel!

Epic ide bomby! Unreal Engine 5.2 vyzerá neskutočne.

Titulný obrázok pre článok s nadpisom Unreal Engine 5 je oficiálne vonku pre všetkých vývojárov

Unreal Engine 5 je oficiálne vonku pre všetkých vývojárov

Stiahnuť si ho môžete aj vy.

Najpopulárnejšie hry